Me,Myself and I

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt incapatanarea in persoasa.

miercuri, 12 mai 2010

Orgoliu

ORGÓLIU, orgolii, s.n. Părere foarte bună, adesea exagerată și nejustificată, despre sine însuși, despre valoarea și importanța sa socială; îngâmfare, vanitate, suficiență, trufie. – Din it. orgoglio. Cf. fr. orgueil.

Nu exista om care sa nu aiba macar putin orgoliu in el,dar sa recunoastem..cei mai orgoliosi sunt baietii..si nu spun asta pentru ca sunt fata sau pentru ca am ceva cu vrun baiat,ci pentru ca asa e .
Cand un baiat este "atins la orgoliu", cu greu il mai faci sa se simta bine ..plus ca va avea mereu pica pe persoana in cauza.

Mentionez ca baietii sunt si foarte gelosi ,dar nepasatori.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Buna,orgoliul poate fi si bun dar si rau uneori...unele persoane sunt orgolioase pentru ca nu le palce sa fie umilite,vor sa se faca respectate si de obicei sunt persoane incapatanate care vor sa fie totul pe placul lor si nu lasa niciodata de la ei,uneori putin orgoliu e necesar,adica nu sa lasi pe fiecare sa faca ce vrea cu tine,sa te umileasca,dar nici sa fi prea orgolios nu e bine ca ai uneori de pierdut cu asta,te exemplu intr-o relatie daca exista mult orgoliu exista mari sanse ca relatia sa se destrame,e bine sa mai lasi de la tine!

o persoana orgolioasa este o persoana increzatoare, mandra, puternica, bine infipta cu picioarele pe pamant dar este si o persoana foarte incapatanata care nu accepta alte pareri decat pe ale sale.tocmai de aceea de multe ori persoanele orgolioase intra in conflicte mult mai repede si mai des.

E bine sa ai orgoliu si sa nu te lasi calcat in picioare,dar trebuie sa ai o masura...prea mult strica.

Fara orgoliu esti o carpa !

Ioana spunea...

ppaprika02 ,eu acum vad acest comentariu. esti orgolios/orgolioasa de fel ? :D ca eu inteleg din comentul pe care l-ai lasat ca da.in unele privinte ai dreptate.
eu ma refeream la orgoliul unui baiat.si sa fim seriosi,chiar daca esti baiat,nu-mi poti spune ca nu am dreptate.
"
Fara orgoliu esti o carpa !" cu afirmatia asta nu sunt deloc de acord . :P