Me,Myself and I

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt incapatanarea in persoasa.

joi, 13 mai 2010

Confuzie

Lunile astea au fost extrem de ciudate..Acum vine perioada cu alegerea liceului ,despartirile de colegi,bla bla..
Chestia cu liceele e stresanta,zic asta pentru ca pana acum am vrut in Cosbuc,dar mi-am dat seama ca vreau in Floria Capsali-liceul de coregrafie.Mama nici nu vrea sa auda de coregrafie,ca cica "nu fac nimic cu coregrafia".Mai e putin timp si trebuie sa ma decid repede..

Totusi,am un chef nebun sa dau proba la coregrafie ..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu te sfatuiesc sa dai la ce liceu vrei tu.E viata ta si , fie ca ma crezi sau nu , mama ta va accepta pana la urma decizia ta.
Asa am facut si eu.Mama dorea sa ma duc la mate-info , in bine-cunoscutul liceu Gheorghe Lazar , dar eu pur si simplu simteam ca actoria ma cheama.
A incercat sa ma convinga sa nu dau la teatru , ca nu prea am ce face cu actoria , si pana la urma a zis: "stii ce?e viata ta.tu o sa vii mai tarziu sa imi ceri bani si un loc unde sa traiesti , dar eu poate nu o sa mai pot sa te ajut."
I-am aratat alti elevi , detalii despre diferite oportunitati pe care chemarea mea mi le oferea.
Fac de 3 ani teatru si deja sunt in multe cluburi de actorie si am castigat multe premii cu trupa , dar si individual.
Cum am mai spus , sfatul meu este sa iti urmezi pasiunea si sa dai proba pentru intrarea in liceul de coregrafie , Florina Capsali.
... Mama ta va intelege pana la urma , sunt sigura , si mama a facut-o.

Ioana spunea...

oricat as vrea sa dau proba, nu am cum .
Proba de aptitudini se da pe data de 15 iunie,zi in care se desfasoara si examenul bilingv..