Me,Myself and I

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt incapatanarea in persoasa.

joi, 6 ianuarie 2011

Vise


De cand a inceput 2011 nu pot sa dorm.Imi aduc aminte de tot felul de momente,placute sau nu..Imi aduc aminte de cand eram mica,de fostul iubit,de examene,de vacantele de vara,anumite cantece si chiar lectii pe care le-am invatat pana acum.Cand reusesc sa adorm,visez.Visez straini,cunoscuti,obiecte care imi vorbesc,ma visez pe mine peste 10 ani: regizor la New York,cu fata de 3 ani dupa mine,sotul fiind la Bucuresti,producator muzical.Mai visez si clipe.Ma refer la momente care dureaza cateva secunde in care ori rad,ori plang,ori sunt confuza si asa mai departe.Ma bucur insa ca nu am mai avut cosmaruri.Le am foarte rar ,dar cand apare unul in mintea mea e al dracului de naspa si parca nu mai vrea sa plece facandu-ma sa ma trezesc cu lacrimi in ochi.
...
Tocmai a intrat mami in camera sa-mi spuna sa ma pregatesc de liceu.Super,nici macar nu stiu ce ore am astazi.O sa fie bine ..

Niciun comentariu: