Me,Myself and I

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt incapatanarea in persoasa.

luni, 13 decembrie 2010

Balul Bobocilor CNBGC

La inceput nu eram asa incantata,insa pe parcurs mi-am intrat intr-o stare mai buna.Am ras la primele probe de la Miss si Mister ,dupa care a cantat prima formatie:The Mood. Nu prea ne-au interesat asa ca am stat la masa si am vorbit.Pentru mine cel mai bestial moment a fost cel al lui Guess Who si Spike.Pur si simplu au fost geniali.Cantam versurile si nu-mi venea sa mai tac.M-am ofticat insa ca nu au cantat melodia "Viseaza". Dupa ei prezentatoare a anuntat rezultatele concursului de Miss si Mister,odioase spre mirarea tuturor,insa ma abtin de la vrun comentariu.Tot haosul de dupa s0a finalizat cu ultima trupa: Suie Paparude,geniali si ei!Am dansat,am cantat si ne-am simtit bine.Eu zic ca totusi balul in sine a fost dragut,chiar daca a durat putin si nu a fost sonorizarea asa de buna.

Niciun comentariu: