Me,Myself and I

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt incapatanarea in persoasa.

vineri, 8 octombrie 2010

sentiment

Nu sunt o persoana lacrimogena ori care sufera in urma unei dezamagiri sau ceva de genul.Intotdeauna am mers pe premiza ca daca relatia nu a mers,nu a fost sa fie.
Insa azi mi-am adus aminte in urma unei convorbiri cu o prietena cum e sa iubesti si sa fi iubit.Mi s-a facut dor de acest sentiment .Dar stiu ca acum multe luni spuneam "o sa tin la aceasta persoana mereu" si peste cateva zile toata magia din mintea mea se termiase (nu spun ca acum nu mai tin la acea persoana,poate inca o iubesc).
Am avut parte de multe greutati pana acum in acesti 15 ani de viata si am zis ca nu o sa las un mic detaliu cum ar fi iubirea sa imi strice si mai mult gandirea pozitiva.Dar poate ca am gresit,poate ca m-am inselat..acum mi-e dor ..

Niciun comentariu: