Me,Myself and I

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt incapatanarea in persoasa.

joi, 8 aprilie 2010

Awake when i'm asleep

Ma trezesc,ii vad ochii inchisi si zambesc.Ma gandesc la tot ce am construit impreuna si cu cata iubire..Dimineata se face simtita cand ceasul suna si o imbratisare ma cuprinde si imi sopteste la ureche "Rasaritul asta l'am pierdut,dar tot te iubesc".Intind mana usor in parul lui ciufulit lasand sa'mi scape un suras.Se ridica sarutandu'ma pe frunte si pleaca .Ii aud pasii in bucatarie si vocea mimand un cantec dintr'o reclama.Ma trece un fior la gandul ca o sa strice a nu stiu cata oara micul dejun,dar ma linistesc la gandul ca e aici,cu mine.
Asa decurge fiecare zi din filmul mintii mele de cand ne'ai lasat si ai plecat acolo unde e bine..foarte bine..

Niciun comentariu: